tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Idag är det då tisdag!
Jag ska åka till Edsbyn så fort jag har packat, först ska jag åka och släppa ut Nemo och Tuva (hundar) åt Linn som är och jobbar. Sedan åker jag vidare till Bollnäs och träffar världens bästa Frida Skoglund <3
Hoppas på att kunna kidnappa med mig henne ner på stan å fika.

Dessa dagar som jag blir i Edsbyn tis-tors känns om att de kommer att bli stressiga.
Bollnäs idag, träffa gubben ikväll
Imorgon ska jag hämta Lea sen ska vi träffa Erica med familj, Lunch med Jonas, sen ska vi till Amanda. Hon är så snäll och låter oss få bo hos dom dessa dagar :) Tack för det!
Torsdag så ska vi träffa Emma med Familj också. Kolla deras UL bilder . Och jag ska även hinna med släktingarna dessa dagar. Pust hur ska detta gå??

Kommer att blogga från Edsbyn också! Ha en bra dag!

1 kommentar:

helen sa...

Haha bra det :) Kramkram