söndag 28 mars 2010

Shoppat i Borlänge

I helgen var vi som sagt barnlediga. Kändes behövligt då jag hade mycket läxor som skulle göra.
Idag har jag gjort 5 läxor å jag känner mig så otroligt duktig :) Kunde inte sluta när man kände den där nöjda känslan med sig själv så nu är allt gjort :)
Annars i helgen har vi mest tagit det lugnt och njutit av tillvaron av varandra.
Vi var till Borlänge och shoppade lite i lördags och jag hittade 2st linnen 1 hylla till köket 1 mamma tröja och 1 tunika. Glömde köpa parfym och lotion typiskt :/ Sen skulle vi även leta tapeter till teve rummet men hittade inga. Men vi var lite stressade så vi surrade mest igenom det som fanns. Ska leta mer här hemma.
Jonas kom hem med 1 par byxor och 1 tjocktröja och godis såklart :)
Sedan på kvällen när vi kom hem så gjorde vi lax i ugn med fetaostcreme så himla gott och klart på 20 min.  Här Finns receptet

Idag kom ju såklart Lea hem :) Underbart <3

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

Njae, det va mkt slitet redan innan, men nu har vi målat å vi målade m grönt å eftersom vi tänkte ha så ett tag å eventuellt måla om igen så gjorde vi det inte så jätte noga... Ja nu är det sant!! Kan inte sova på nätterna, bygger kök i mitt huvud... Å när jag sover så drömmer jag om kylskåp typ... Jobbigt värre, men lyxproblem! Hoppas att allt är bra med dej å familjen!

Anonym sa...

Men vilken mysig dag ni hade då=P hehe.. puss puss <3