söndag 28 februari 2010

Äntligen Bilder

Nu ska jag äntligen ta och lägga upp lite bilder som är ca 2-3veckor försenade :P
Men som dom säger, bättre sent än aldrig.
Amanda med familj var hit en dag förra helgen och hälsade på. Vi åkte till leklandet och busade av oss :)
Här kommer lite bilder ifrån det i alla fall :)
Jag och Charlie,  Amandas grabb på 2 år :)


Jonas och Isak. Amandas minsta grabb!
Jag med Isak i knät. Och mamma Amanda 

Jag fyllde år i slutet av Januari, men fick ingen present av gubben min då. 
Men på alla <3 dag fick jag både min födelsedagspresent och alla <3 dag present

I födelsedagspresent fick jag denna älskade tavla på Johnny Cash *love it


2 kommentarer:

helen sa...

Jo den växer, så skönt att använda mammajeans så slipper magen trängas med en tajt byxkant. Kram

helen sa...

haha jo precis, samma sak med bellybelt som jag har också, måste ha ett långt linne över. Men med dessa jeans kan jag vara säker att slippa visa röv och mage :) hihi. Kraam