onsdag 31 mars 2010

Drömmer & drömmer

Nu är det 3e gången jag drömmer att det blir en liten pojke :)
Det skulle ju vara så mysigt att ha en av varje kön :) Men egentligen kvittar det! Så länge det lilla pyret är friskt :) Jo dom ringde från mora sjukhus och tala om över alla prover man tar vid inskrivningen allting såg bra ut förutom en sak. Jag hade svagt immunförsvar mot röda hund, vilket jag har fått vaccination mot när jag var liten. Jag frågade hur man ska gå till väga med detta. Jag ska akta mig för de som har röda hund och sedan efter förlossningen så ska jag få vaccinera om mig helt enkelt. Enkelt :)

Jag älskar verkligen Lady Gagas musik. Har totalt fastnat för henne!

I påsk ska vi åka till Familjen Hillströms och fira där i deras stuga! Ska bli så mysigt :) På fredag ska jag och min mamma och hennes man ut på tranan, för jag ska se Refreshments :)Äntligen!
Sen på lördagsmorgonen ska barnen få leta påskägg och sedan blir det påsk mat. Jag ser fram emor denna helg så oerhört mycket!

Fråga: Behöver man gravidetets bilbälte? Har sett att det finn någon och undrar om det är någon som vet om det är bra?

3 kommentarer:

Lotta sa...

Tack detsamma tjejen!! =)
Jag hade också svagt immunförsvar mot röda hund men när jag frågade om man skulle vaccinera sig nu när jag hade fött så behövde jag inte det då det inte är så vanligt med röda hund iaf! Så jag är fortfarande inte vaccinerad!

Hoppas du mår bra!? Kramis

Nina sa...

Jag hade heller inget sånt mot röda hund, fick vaccin i skinkan efter Hugo föddes haha :)
Gravidbälte, vad har man det till? Hehe har faktiskt noll koll på allt som finns, finns så mycket.
Angående namn, ja det är två pojkar, eller man vet ju inte 100% säkert men.. Ronny tycker att dom ska heta Max & Vincent, jag vet inte jag. När vi väntade Hugo bestämde vi att han skulle heta Theodor, men han såg inte ut som nån Theodor så vi får nog se när dom är födda vad det blir för namn ;)
Ni då, har ni några funderingar?

Anonym sa...

Okejva rolig om de skulle bli en pojke=) Hehe och en flikka då de spelar ingen roll men jonas blir ju glad om de hade blivit en pojk hehe eller båda=P ja men jag tror inte de är så många som har röda hund idag.. de är ju vanligare med vattenkoppor=) hehe men bebis är snart ute tar inte så lång tid e=)
Puss