torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Idag är det Torsdag och som i vanlig regel är vi lediga då!
Lea vaknar självklart kl 06,00 imorse bara för att vi är lediga. Fast hon vart vaken till nio igår kväll. Hoppades på lite sovmorgon i alla fall. Men ack nej!
Idag ska vi tillbringa dagen i Rättvik (vikarbyn) hos Sofie och hennes dotter Maja.Det ska bli kul att snacka av sig lite och få skratta lite.
Sedan ska vi till Svärmor och Svärfar senare på dagen för vi ska byta tillbaka bil, då audins abs lampa började lysa igår när vi skulle hem så jag tog V70 tillbaka hem. Har man tur är det bara bromsoljan som ska fyllas på :)

Namn.
Jag har suttit och funderat på barnnamn. De enda namnen jag har kommit fram till är Noah och Lilly, så himla svårt med namn. Men jag har ju god tid på mig innan det är dags så jag kan lägga ner det ett tag.
Ne nu ska jag göra kaffe och förbereda lunchen vilket blir : Potatisbullar med keso och lingonsylt

1 kommentar:

Lotta sa...

Hallå tjejen!! Hur går det med magen och hur mår du?? :)
Vilken vecka är du i nu? kram