måndag 8 mars 2010

Dålig uppdatering

Ja nu har jag vart dålig på att uppdatera bloggen!
Men man får se det positivt på att man har något att göra och inte har tid att sitta framför datorn!
I veckan som var så var jag i Edsbyn! Hade jätte trevligt. Träffa gamla vänner och få umgås med släkt!
Jätte mysiga dagar! Tack Amanda att jag fick bo hos er <3
Jag och Amanda åkte till Bollnäs med barnen och shoppade lite! Hittade lite smått och gott! 
Vi åt även på krokanen å mums va gott det var. Det vart en baguett med röra på! Dom mackorna har jag verkligen saknat!
I helgen så vart det mest lugnt! Satt hemma och undvek stan då det var vasalopps kaos där. Så vi passa på att vara ute och leka och njuta av solen! 
På lördagen var jag även Chaufför åt mina gamla chefer! Roligt men ack så trött jag vart!

Det var en tråkig sammanfattning. men alltid någe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe de läåt ju jätte mysigt ju=P