onsdag 28 april 2010

Bebissaker :)

Bebis saker som jag köpt och fått. Jag har inte så många saker till Mini då man inte vågar köpa så mycket ännu. Men jag känner ingen lust direkt till att köpa kläder. Känns som det är bättre att köpa andra saker som sängkläder osv. Känns roligare med sånt just nu. Men längre in i graviditeten kommer väl det andra.
Denna filt har jag köpt med björnar på ena sidan och hel vitt på andra sidan
Sedan har jag även köpt sängkläder åt Mini.
Dessa 2 på Jysk hittade jag dessa.
Och sist men inte minst denna Babysitter
som låter och vibrerar och i "akvariumet" bubblar det.
Fick denna av Jonas jätte snälla Kusin Magnus. Tack så jätte mycket.


5 kommentarer:

Therese♥ sa...

Å så roligt att få inskaffa lite bebisgrejjer, allt är ju såå pluttinutt sött! Min bebis(!) fyller två år idag, fort tiden går!! Stor loppis hos min syster i sommar- säkerligen en massa bebbegrejjer! ;-)

Många kramar

Nina sa...

Åh vad roligt, vad kostade sängkläderna där? Jag har bara tittat på leksaksaffären under willys och där är dom svindyra tycker jag :(
Jag ville heller inte köpa så mycket kläder å så för några veckor sen, är mest nu jag har börjat tänka att "oj det kanske är dags att fixa lite nu " hehe :)
sv: jo men tiden går så fort så det står inte på förräns du är i v.28 ;)
kram

helen gravid v27 sa...

kanske därför jag kände igen den :) Kanske försvunnit i renoveringen :) köpte den bara för att den var så billig :) haha kraam

helen gravid v27 sa...

haha jo är inte lätt när man har tankarna åt husrenoveringen istället. haha. kraam

Lisa sa...

hej tjejen!

oh vad fina saker :)
hur mys som helst ju..
vet ni vad de blir för kön?
ska ni kolla de?

ha de bra!
kramar.