söndag 18 april 2010

V.17

Nu har jag gått in i graviditetsvecka 17. Jag tycker tiden går iväg i rasande fart.
På fredag ska vi på det älskade ultraljudet. Och jag har känt livstecken från bebis.
Den sparkar på ibland. Känns underbart.

Helgen har gått i rasande fart. Fint väder nästan hela helgen!
I Fredags kom Familjen Hillströms och spenderade hela dan med oss. Dom vart kvar från 11.30 ända till 23.00.
Detta är ett måste att göras om. vi hade så mysigt hela kvällen och det var så himla tråkigt när dom åkte hem.
Lördags så bytte vi till sommardäck på båda bilarna. Skönt att ha det gjort. Någon dag sen men men :P
Sedan åkte vi hem till Jonas kusin Magnus och hans familj. Tjejerna lekte och härjade. Fick även en babysitter av Magnus. Helt gratis! Tackar så himla mycket. Den är inte gammal och är jätte fräsch. Det är en så där som vibrerar och spelar musik och lyser.
Söndag och Jonas är och tvättar av skotern och säger god natt till den för sommaren. Jag städar och byter gardiner och donar på. Lea leker med sina nyfunna vänner. Gud va glad jag är att hon äntligen har hittat vänner här i området :)

Nu fortsätter städningen!! Kram till er alla hoppas ni också haft en trevlig helg!

1 kommentar:

Lisa sa...

hej gumman!

nej vid akut kejsarsnitt så behöver man inte sövas, så jag var vaken! men ja.. inget jag rekomenderar..
alltså visst det är ju bra att det finns möjlighet för det hade aldrig gått den andra vägen med Oscar men jag är som sagt var såå glad att det gick den andra vägen med Elvira iaf..
nu vill man ju ha flera :) hihi..

men lite avis på din graviditet är jag allt, man är ju nästan lite sugen igen.. känns ju redan som hon blivit så stor! jag får panik..

kramar!!