onsdag 14 april 2010

Undert väder + shopping

Jag längtar verkligen tills det blir sommar och crusing :) Här är en bild på min pappa och hans fru sommaren 2007 på Big Lake i Rättvik :D


Nu har jag njutit av solen ute på balkongen med en kopp kaffe i handen. Suttit och solat och känner mig redan brunare :) Längtar verkligen tills sommaren är här.
Jag har faktiskt suttit och nätshoppat idag och hittade en hel del :) 12nya saker alltså kläder och inredning. Det är inte saker som sak användas nu på engång, utan mycket av det som köptes nu är till sommaren. Gick ihop allt till ett oslagbart pris! Paketet kommer i 2 omgånger så summan blir inte lika när den är uppdelad två gånger!
Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag. Plugga ska jag göra. Har redan gjort det man ska fortsätta alldeles strax.
Nu börjar alla tankar kring ultraljudet komma. Om den är frisk och livfull, vilket datum dom kommer fram till. Hoppas inte jag blir flyttad längre fram. Så tråkigt och få veta att man gått kortare tid. Hellre åt det andra hållet :) Men jag tror mina veckor som är gångna stämmer bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va mysigt med lite nyakläder och lite inredning=P Vill oxå vara med på UL=)

SR sa...

Grattis till kommande familjetillskottet Jessica :)!