fredag 2 april 2010

Glad påsk!

Glad påsk alla kära läsare!

Idag åker jag och familjen mot Edsbyn, för att sedan åka mot Jössebo. Där familjen Hillströms väntar oss.
Det ska bli så mysigt med all påskmat och sällskapet.
Ikväll smiter jag ifrån hela gänget för att jag ska till Bollnäs. Jag ska ju se Refreshments :D Jag är lyckligast i hela välden som får se dom. Min mamma och hennes man ska med och det blir trevligt. Dom spelar på Tranan. Kommer inte stanna kvar på tranan utan vi åker dit för att endast se dom. Känns som det kommer att vara fullt inne där. Inge roligt att vara där nyktert och gravid och trängas bland en massa folk då en hela natt.

Fråga:
Nu kör jag samma fråga som i tidigare inlägg. 
Borde man köpa sig ett Graviditets bilbälte? Jag kör ju bil hela dagarna. Till och från skolan i Orsa och sedan blir det ju till affären eller man åker till Rättvik eller Borlänge och mycket mycket mer. Åker 150mil i veckan och mer. Tack för svar!

4 kommentarer:

Johanna.S sa...

har tyvärr inget svar på din fråga, för jag ställer mig samma själv. men glad påsk på er ialla fall :-)

Anonym sa...

De är upp till dig om du ska de.. Du får se till att inte krocka=P hehe Puss=P

Nina sa...

Vad är det för speciellt bälte då? Har noll koll, jag har inte ens körkort hehe.

zenisredna FL sa...

Jag hade den nedre remmen bakom ryggen, sedan den andra normalt =)