tisdag 20 april 2010

Edsbyn

Idag bär det av mot Edsbyn.
Jag ska dit och fixa med banken då allt finns kvar där.
Dessa dagar känns som de kommer bli händelserika :)
Jag och Lea kommer att sova hemma hos Amanda med familj och idag ska vi till Linneas (klädaffären)
och titta på bebis kläder! Bara titta!
Sen imorgon ska vi gå ut och kika på en massa mer :)
Ska bli roligt faktiskt att komma tillbaka några dagar. Vi stannar tills på torsdag,
Jag och Lea tar bussen upp då Jonas ändå jobbar där och vi samåker hem till Mora på torsdag kväll!
Lea blir kvar i Edsbyn då hon ska tillbringa helgen hos sin pappi.
Men på söndag är lilla snutten hemma igen.
Nu måste jag städa på lite här så man kan lämna hemmet med gott samvete.
Ps. på fredag är det dags för Ultraljud :D

2 kommentarer:

M sa...

Tusen tack!! :D

Johanna.S sa...

by the way...jag vet en som ska sälja sitt us i stackmora, som är byggt 1909! det finns på annons på blocket.kram