onsdag 7 april 2010

Duktiga Lea får Pokal :) Ny TV

I måndags var vi upp till Grönklitt på avslutning för serie tävlingarna på längdskidor.
Alla barn som vart med på minst 4 tävlingar i år fick en pokal.
Att se Lyckan lysa upp i ansiktet på Lea när hennes namn vart uppropat går inte att beskriva.
Se så tjejen min är nöjd.
Sen var det även Gudstjänst efter prisutdelningarna.
Det bjöds även på Hamburgare :)
Gudstjänsten

Idag ska jag åka ner på stan till OnOff och köpa en ny TV. Älskling har velat ha en länge in till sovrummet och nu händer det. Hittade en 32tums LCD till ett kanon pris. Så alldeles strax ska jag åka ner och köpa den och skynda mig att sätta upp den innan han kommer hem imorgonkväll!
ÖVERRASKNING! Undrar om han blir glad tro ?? :)

3 kommentarer:

Caroline sa...

Okej, tog du reda på vad Lea va för nån när hon låg i magen :) ? Hehe det kommer som de kommer, blir jag gravid så ska vi försöka hålla det hemligt tills de syns & sen ta reda på kön denna gång & inte säga nå till nån, men de blir nog svårt att vara tyst :P

Nina sa...

Skrev kommentaren först, men nåt vart fel, så vet inte om den skickades, isåfall blir de två kommentarer hehe :p
Kul med ny tv, han blir nog glad :D
Sv: Nej på sista UL såg dom inte vikt, men dom var i "rätt storlek" iaf, ska på UL den 19e igen och då skulle dom kolla vad dom väger :) kram

Elin sa...

Hi hi kan tänka mig att hon var stolt =)