måndag 26 april 2010

Ultraljudet gick kanon !

Ultraljudet gick hur fint som helst.
Där inne i min lilla mage ligger en frisk liten bebis och rör sig i massor :)
Jag och barnmorskan räknade ut beräknad födsel den 30sep, vart flyttad en dag till den 1 okt på enligt ultraljudet.
Känns skönt att inte bli flyttad flera veckor åt "fel" håll. 
Många prov i skolan nu så den mesta fritid försöker jag lägga på att plugga. Därför det är dåligt med inlägg nu för tiden.

Tråkigt uppdatering på bloggen men ska bättras :) 
Kram!

4 kommentarer:

Johanna.S sa...

Vad skönt att det inte blev sån stor skillnad på dag. själv fick jag flyttat datum till en vecka tidigare, då blev jag glad :-) Ha en bra dag!!

Lisa sa...

hej gumman!
skönt att ultraljudet gick bra iaf! det är det viktigaste stolpen tycker jag i graviditeten!
man kan liksom slappna av lite då.. även om de flesta barn brukar vara friska!
jo Elvira mår bra, sover och växer bara! lite tråkigt.. men ja, hon är ju min lilla bebis ännu iaf :)
idag är det strålande sol här så tänkte ta en promenad bara hon vaknat.. hmm..
hoppas att du/ni får en bra dag!
kramar.

Therese♥ sa...

Skönt att UL såg bra ut =) Ja det är jobbigt... Huset går sakt frammåt... Rörmokaren är klar å nu i veckan hoppas jag att elen ska dras om i köket, väntar på alla grejer bara som borde komma idag eller imorgon! Och på torsdag ska vi på banken för att fixa klart med alla papper så vi får loss pengarna! Å bara vi fått dem kanske det händer mer grejer. Thord å hans kompis ska stänga igen/ta bort två dörrar i köket, sen ska väl snart kökstaket fixas! Längtar tills vi kan börja med väggarna! många kramar...

Lisa sa...

hej gumman!

ja men verkligen.. en stopp knapp hade inte setat fel.. då hade jag tryckt på den för typ 2-3 veckor sen.. och gjort om allt igen :) hon växer så det knakar här hemma ju! till och med håret :)

kramar!