tisdag 6 april 2010

Påskhelgen

Bilder från helgen :) Här på bilden ovanför ser ni utsikten över sjön från stugan.
Barnen på bild är Min dotter Lea på våran skoter Hon sitter och pimplar för fullt :) plus som påskkärring.
Sen är det Charlie som är sminkad som en påskgubbe och frilla :) Sen är det Charlies lillebror Isak. Dessa barn är Amandas barn.
Denna helg har vart hur mysig som helst. Att få tillbringa den med Familjen Hillströms är det bästa vi kunnat gjort. Stugan är ju bara för mysig och läget också. 
Stugan är hela 137kvm stor. Alltså riktigt stor stuga. eller man kan nästan kalla det för ett hus.
I fredags så åkte jag Amanda och Morsan och hennes Man och tittade på Refreshments. Riktigt roligt. Åh så bra dom var att spela Live. 
Idag har jag är det tillbaka till det normala igen. Lea har vart på dagis och jag har självstudier i veckan. Det är en del som ska göras. Idag har vi även hunnit baka muffins och tvättat och tagit oss en promenad. Nu börjar det verkligen kännas att våren är här :D 

2 kommentarer:

Nina sa...

Härliga bilder :)
Ja visst känns det som om våren är här nu, får hoppas det inte snöar nån dag bara :D
Sv: Ja jag har inte gått upp mycket alls,, beror nog på att jag knappt kunnat äta mycket alls första 4 månaderna och gick ner i vikt då.. men jag tror nog att jag hinner komma ikapp ändå hehe, har några veckor kvar så ;)
Hade faktiskt hellre mått bra hela graviditeten än att inte gå upp så mycket i vikt, har verkligen varit jobbigt..

Therese♥ sa...

Tjingeling, det är en svart (men renoverad) vedspis på blocket, falun. Inget speciellt med den, men det är en smalspis å det är typ det som får plats... UNDERBARA bilder från din påsk Jessica!!