fredag 27 augusti 2010

Namn

Som i tidigare inlägg så skrev jag olika namnförslag som jag och Jonas haft till Bebis.
Men som sagt kan Mini komma ut och inte alls stämma till namnen.

De enda namnen som vi är överens om är Nellie och Oliver.
Nellie har vi tyckt om sen innan men Olivet kom vi på häromdagen :)
Blir det en flicka ska hon heta Nellie Irene Bruce
Blir det en pojk blir det John Oliver Bruce

Känner mig nöjd vid namnen :D

Idag har Jonas vart och jagat! Hans dag var lyckad och han har skjutit 2st fåglar :) Mums va gott det kommer smaka.
Jag tycker det är så svårt att hitta på någonting på vintern. Är inte alls för att vara ute och leka så himla mycket så denna vinter har jag sett till så att Lea har nått att göra HELA tiden :)
Självklart ska hon åka skidor denna vinter också. Denna vecka har jag även fått in Lea på dansskola och kyrkkören så hon börjar dansskolan nästa vecka sedan kören veckan därpå. Gud så roligt hon kommer att ha det, då hon älskar att sjunga och dansa närsomhelst,vartsomhelst :)

Vart hos barnmorskan denna vecka och nu har magen vuxit :) Mitt SF mått ligger nu på 36cm :)
Liten uppdatering vad som hänt och händer här hos oss :)
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

De blir väldigt fina namn tykcer ja =P Puss