tisdag 24 augusti 2010

Det närmar sig

Nu börjar det närma sig för dagen D alltså den 30september då bebis är beräknad.
Vi har som sagt valt att inte veta könet utan låter det bli en överraskning :)
Vore roligt och se era gissningar på vad ni tror att det blir för kön på bebis. ??

Vill ni och har lust kan ni gärna gissa på vikt och datum också! 

Lea vägde 4260g och var 53cm lång. 
Jag, kommer inte ihåg exakt men ca 4800/4900g och var 56cm lång
Jonas han var förtidigt född (8veckor) när han var liten och vägde ynka ca 1900g,

Kramar

2 kommentarer:

Lisa sa...

hej gumman!

ja jag vet att det finns de där gratissaken - men då får de ju inte äta nåt på dagis och sen skulle man väl ha de hemma på lov och sådär! + att de bara är tre timmar per dag! det känns som att jag inte hinner ta bilen fram och tillbaka på den lilla tiden så då hade det känts ganska onödigt för min del.. men passar det en så är det ju gratis och super :)

hur är det annars då?
jag tror att bebisen ligger på 4010 gr när den kommer och det är nog en pöjk och han kommer att vara 53 lång :)

kramar!!

Lotta sa...

Heej! Förlåt för sent svar! Vi har flyttat och har inte fått internet och telefon än :( telia är verkligen sega. Så nu jag inne på mob en snabbis. Nu är ju veckan snart slut typ men vad gör du på måndag? Lust att ses då kanske? :) hoppas allt är bra med dig,magen och familjen! Kramar!