lördag 28 augusti 2010

Köpte en underbar mössa till Bebis veckan. Är den inte cool :) ??

Idag är det lördag och Jonas åkte imorse för att jaga ännu en dag! Tycker verkligen om att han har detta intresse och man ser hur det lyser upp i honom när det är dags att åka iväg på morgonen. Om ändå jag hade nå vettigt intresse å göra då.  Tänkte ta tag i skidåkning i vinter och komma i form. För det första så är det skönt att komma ut och röra på sig. Finns fina spår att åka i uppe i Hemus med naturen runt omkring sig, och Lea åker ju så då kommer hon och jag ut på något tillsammans!

Denna lördag blir en slapp lördag! åker till Rättvik strax för att gå på Furutorp och se om jag hittar nå fynd, sedan ska vi hem och ta en cykeltur. Lea cyklar och jag går :)

Nu ska jag göra oss iordning för att komma i väg till Rättvik! Ha en toppen dag!

Kramar

1 kommentar:

Therese♥ sa...

ÅÅÅ jag vill också ha en sån mössa!! Vart hittar man såna för vuxna? =) Har sett många som har!

Hur är det? Vi håller på å dagis inskolar... Känns sådär..