onsdag 10 juni 2009

Vilket väder

Denna dag trodde jag skulle bli en fin dag. Tänkte ta hundarna och åka och fiska på förmiddagen.
Men ack nej. Men jag är vrång idag så det blir fiska ändå. Bara det inte kommer världens skur.

Just nu sitter jag och tittar på lite heminredning.
Drömmer mig bort lite.
Vi måste ju ta och hitta ett hus snart. För det här går ju inte att bo i lägenhet.
Vi tittade ju på ett hus i måndags. allt var så perfekt med läget, tomten är hur fin som helst. Stor yta för barn att leka på. Men själva huset i sig va det hemskt mycket att göra på. Hela utsidan behövdes målas å taket skulle målas. Invändigt är det i princip bara att riva ner allt. Men det var så himla billigt 475000:- det är ju inga pengar. Men det ska ju finnas tid till renovering.

Men när rätt hus kommer då är det vi som kommer att köpa.

Lea är hos sin pappa hela denna vecka. Tomt hemma här :(
Men man får se det till hennes fördel att hon får spendera tid med sin far.
Jobbigt att vara separerade föräldrar. Mellan mig och Kent är vänskapsrelationen jätte bra. Så det tackar jag för. Men just att inte få ha sin älskade dotter vid sin sida jämt är väldigt tråkigt, men på söndag är hon hemma igen *jippie*

Inga kommentarer: