fredag 12 juni 2009

Jobb :D

Ja exakt som det står så fick jag jobb.. Fram till semestern :D
Lycklig som en tok. Har även fixat lite andra jobb också. I svarta kulörer :P
PENGAR PENGAR.. Ser pengarna komma in.
Får se efter semestern om jag blir kvar.. hoppas hoppas hoppas..

Ja som sagt så tar jag "examen" idag. Hehe detta va sista dagen i Skolan.. Grattis på mig.
Känns så gött å ha allt klart. Jag har gjort nå så himla bra för mig och Lea.
Jag har en utbildning och ett jobb tills vidare. Ett körkort å en UNDERBAR dotter Känner att jag börjar bygga upp en bra grund här.

jag har verkligen kämpat för branschen inom lackering nu ett tag. Började den 10e oktober 2007.. Nu är jag klar. *jippie*
Imorgon ska de firas. Ut och äta fint. Dricka MYCKET gott och sen är det crusing i mora. Känns som ett bra avslut :)

Nu ska jag sätta mig ner och njuta och berömma mig själv.

2 kommentarer:

Madelene sa...

Duktig du är! :0) Klart det ska firas! :0)

Jessica sa...

Tack. Ja idag blir det crusing och lite alkohol involverat :) igår vart det Kina restaurang :)