lördag 13 juni 2009

China

Igår bjöd älsk mig på China :)
Mums så gott det var. Dock vart det inga bilder där ifrån men
jag får försöka med några rader i stället.
Förrätten vart Vårrulllar sedan tog jag tre små rätter.
Det bestod utav Scimps (jätte räkor) med sötsur sås
sedan var det biff med bambuskott och den sista var kyckling i curry sås.
Efterrätten va ju självklart friterade bananer med glass och lönnsirap..
Mmm så gott det var. Det tackar jag för Älsk.

Idag blir det lite partaj med Nyman (arbetskamrat), cissi, jag och Älsk.
Är hus och hundvakt denna vecka i orsa. Men ikväll bär det av in till Mora på crusing :)
Känns som att denna kväll kommer att bli riktigt trevligt.
Men jag hoppas då verkligen att regnet ger med sig så man får komma ut och se alla bilar.
Nu ska jag göra mig iordning för kvällen och tillaga fläskfile :)
Trevlig kväll gott folk!

1 kommentar:

Madelene sa...

Mumma! :0) Ha så skoj ikväll! Vore kul att komma iväg på cruising! Men ingen barnvakt, och vädret ser ju inte så lovande ut! Hoppas att det klarnar upp till kvällen!