onsdag 10 juni 2009

Att livet ska vara så svårt ibland?!!!


Ja tänk att det ska vara så mycket som man ska tänka på jämt och hela tiden.

Pengar är det största problemet i allt.

Visst har man det bra som har tak över huvudet och mat på bordet varenda dag. Och har möjlighet att köpa saker som man vill ha.

Jag tycker man ska börja uppskatta saker mer här i livet. Se värdet i saker. Måste det behöva gå utför innan folk förstår sånt.

Just nu har jag tak överhuvudet en underbar dotter, körkort, bil, mat som serveras varenda dag.. Och en bra inkomst som tar slut denna vecka.. Pga att jag går ut skolan och vet ej ännu om jag får jobb hos dom på lackeringen. Dom verkar då vara nöjd med mig. Jag va över deras förväntningar men får jag blir kvar?

2 kommentarer:

Madelene sa...

Lämnar ett avtryck så hittar du till min privata logg med :0) Nu har jag fått ordning på din besöksräknare och värdet på bloggen :0)

Jessica sa...

Tack så mycket för all hjälp jättetack. Då ska jag lägga till en som länk till din privata också :)