onsdag 17 juni 2009

Onsdag

Idag är det onsdag och har precis fått gjort helg.
Men ska jobba imorgon åt en vän. Ska jobba 7-16 om jag orkar.
Känns som att jag har slut på batteri för tillfället.
Jag har vart så himla trött och slut denna vecka. Så det är nästan tur att Lea
är hos sin pappa just nu. Slippa ha en trött å tråkig mamma. Men imorgon kommer
min älskade prinsessa hem. Gud så jag har längtats efter att få krama om henne och få pussa på henne.. Utan Lea känner jag mig som ett tomt skal. och hon är den som fyller mig med värme och kärlek. Eller som att hon är min andra halva.
Vad skulle man göra utan barn egentligen ? "/

Ska gå göra en tatuering snart också. Men kanske borde ta å boka tid först :P
Ska göra två stycken men inte samtidigt. Det ska stå Rock'N Roll på mina revben sen
ska jag skriva Johnny Cash på armen. Kommer bli sååå snyggt :)
Tänkte motivlackera på V70 ocj skriva Johnny Cash men fick inte för Jonas :P
Han tyckte inte det vore så smart när den ska säljas. Så jag får väl låta bli då.

Nu ska jag ta tag i städningen. Damma, damsuga och skrura golven :)

Inga kommentarer: