tisdag 9 juni 2009

Stockholm

Storasyster & Lillasyster
Savhanna & Lea-Lace

Jag funderar på vad man ska hitta på för roligt i sommar.

Det lutar åt en Stockholmsresa. Hälsa på Leas storasyster med familj.

Vore trevligt åka på grönan å bara gotta sig.

Det blir förmodligen en roadtrip neröver landet i en vecka. Det ska bli kul för jag har vart så långt upp som det bara går i sverige. Men aldrig vart hela vägen ner till Skåne.

Förstår inte de folk som inte kommer ut och reser lite. Man behöver det för att få en uppfattning om världen. Det anser då jag. Rätta mig om jag har fel.

En del hundutställningar lär det ju också bli för den delen i sommar. Det är så himla kul att det går så bra för Atlas. *kämpa gubben*


Förra året va vi till Leksands sommarland på husvagnssemester. Nu bor vi ju så himla nära att det kommer ju inte kännas som en semester. Så detta ska jag klura på över semesterplaneringarna.

Inga kommentarer: