tisdag 30 juni 2009

Måndag och man är ledig


Här är vi redo för stranden :D


Ja så sant som det står så var jag ledig idag. Jag och Lea har bara vart inne fast det fina vädret. Men det blir ju så himla varmt i solen. Och jag tror att kroppen och hyn kan må bra av att få vila lite. Så vi va inne och tittade på teve hela förmiddagen. Sedan vid 15.oo åkte vi till jobbet och lånade datorn där för jag hade en del som skulle skrivas ut och jag har ingen skrivare. Sen åkte vi hem och väntade på att Nyman skulle ringa efter han slutat jobbat. Strax efter 17.00 ringde han. då va det bara att packa picknickkorgen för en stund på stranden. Det ar så skönt att ligga lagom värme och mysa och ta det lugnt. Ner och ta sig ett dopp sedan upp och lägga sig å prata om allt möjligt med en kaffe och bulle i handen.





Undrar vad som händer imorgon då. Imorgon är man också ledig :) men på onsdag oc torsdag blir det jobba. Funderar gå ner på stan och se om jag hittar nå kul. Har redan hunnit köpt en ny beach klänning och en ny bikini. Klart det ska vara nytt sånt varje år. Man måste unna sig medans man lever :)

Inga kommentarer: