tisdag 9 juni 2009

Orsa

2:a placering
Jag och Atlas på hundutställing på Mora BK
30/5


Denna vecka är jag hus och hundvakt åt svärföräldrarna. För dom lyllo ostarna har tagit semester och åkt till cypern en hel vecka.

Nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra.

Jag har redan hunnit tvätta bilen in och utvändigt sedan tränat hundarna på apportering. Solen sken så fint och värmde oss så vi bestämde oss för att åka ner till båthamnen. Så vi tog oss ett dopp. Kallt men väldigt uppfriskande.


Denna vecka är sista veckan i skolan och på praktiken. Sitter och väntar på mina betyg som ska komma i slutet på denna vecka eller i början på nästa. Ska bli spännande och se hur det har gått för mig. Tror det har gått skapligt bra faktiskt :D

Nu väntar jag bara på besked från dom på Ph's om jag får sommarjobba vecka 25-28 *hoppas* Vore väldigt skönt att få lite pengar till semestern.


Nu ska jag ta och städa huset! ha en fortsatt trevlig kväll gott folk !

Inga kommentarer: