torsdag 25 april 2013







Träffen med chefen på Enådal gick hur bra som helst! Dom ville gladeligen ha mig där :)
Så inskolning sker om 2 veckor :)

Denna vecka består av jobb och sen blir det helgmys med mina underbara :)
Lea åker till sin pappa i helgen så det kommer bli rätt tomt hemma! Tack och lov har jag Oliver hemma :)

Pelle är hemma sjuk och han ville inte vara hemma själv så han sa att Oliver kunde skippa dagis idag och vara med han. Så himla gulligt av Pelle. Dom har lekt och sovit på soffan tillsammans och busat hela dagen. Delat på en pizza osv.  Sen skulle Pelle passa Leo, så Oliver fick då sin kära kompis att leka med :) Trötta barn ligger nu nyduschade i sängen och sover gott sen kl 19.30

Kan ju bara säga en sak!! Jag tog tillbaka det som var mitt från första början ;)

Imorgon ska vi ut och eventuellt äta med en hög av goa vänner och sen kika på top cats som spelar på bowlingen. Blir en lugn kväll då Oliver är hemma!  Känns hemskt att gå ut när han är hemma. Eftersom han bara är här varannan vecka, men har ju Lea på heltid och när Oliver inte är här så jobbar jag alltid dom helger på mitt schema. Så det finns aldrig möjlighet att göra nått sådant annars.
Sen finns det föräldrar som gör så här jämt, men inte jag!

Men som sagt blir en lugn kväll. Går nog hem direkt när dom spelat klart! Kul att se dom igen ialla fall! Pelles bror ska vara här medans vi är iväg en sväng.

Ne nu blir det att krypa ner i sängen och mysa. Imorgon väntas en till jobb dag innan jag tar helg!
Olivers nya säng kommer också imorgon :)

Over and Out!



Inga kommentarer: