onsdag 17 april 2013

Åååååå jag är så bra!!!!



Har lyckats få jobb på Enådal :D
Kommer att börja jobba extra där då jag har ett schema redan i Mora som räcker till den sista september! Men idag ringde ena chefen från Enådal och frågade om jag fortfarande var sugen på att jobba där. Självklart svarade så klart jag :) Så nästa vecka ska jag dit och träffa ena chefen och vi ska prata lite och planera in en dag som passar för introduktion.

Jippie!!
High on Life
Jag har världens finaste pojkvän. Jag har världens finaste barn. Lever mitt liv och fullföljer mina drömmar.
Världens bästa jobb. Och nu ringer dom från Enådal och jag får även börja där! Saker och ting kan nästan inte bli bättre! Älskar livet

1 kommentar:

Helen -mamma till Lea&Ellie sa...

men vad kul å hitta in på din blogg igen. Himla länge sen jag tittade in här. Hoppas ni mår bra och har många inlägg att ta igen här inne. Köpte ni hus å när började du jobba inom vården? Minns ju att du lackerade förr :) volvomyran@hotmail.com