måndag 29 april 2013

Jobbar 6 av 7 dagar denna vecka! Inte ett dugg sugen då det är mest kvällsjobb. Men älskar att jobba men inte som vädret är idag! Jätte härligt att jobba kväll då det är bra väder men idag tar det emot då det småregnar och blåååser. Blää. Tur man blir så glad av vårdtagarna :)

Nästa vecka blir det inskolning på Enådal. Ser fram emot det som bara den :)


Är så tacksam för det jag har här i livet. En härlig familj och dom 2 underbaraste barnen på denna jord.

Att trotsa mot allas åsikter osv, att stå på sig och göra det bästa för sig själv och skita i vad alla tycker är det bästa jag gjort!
Att jag är lycklig med det jag gjort här i livet. Vad jag åstadkommit. Hur långt jag kommit i livet och allt jag har hunnit med att göra. Gör att jag känner mig riktigt stolt över mig själv.

Jag har 2 utbildningar, körkort. Tak över huvudet. pengar till mat och kläder och kunna betala alla mina räkningar varje månad. En bra ekonomi. 2 underbara barn, Ett jobb. Vart självständig sen jag var 16 år gammal.

Kan helt enkelt säga att jag har skinn på näsan och ordnat det riktigt bra för mig! Tror nog inte min mamma oroar sig för mig. Hon är nog stolt :)

Stay strong!!!                    Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

De ska hon vara Jessica! Och du har verkligen gjort rätt i att leva DITT liv som DU vill ha de. Glad för din skull! Kram på dej vännen.. / emma schols

Jessica sa...

Tack Emma <3
:) Puss på dig