lördag 20 april 2013

Jobbet

Sitter på jobbet och har lite rast!
Känner stressen på att jag vill få klart inredningen i huset men jag ger upp med att skynda och stressa! Det får ta den tid det tar! Lägga in golv i hallen nere + garaget är prio ett.
Bara hallen är klar ska jag ta tag i Olivers rum. Blir nytt på väggar och golv där. Köpt ny säng och hyllorna från mio.

Tänkte skulle hinna klart med Olivers rum och golvet i källaren innan sommaren för sen vill man ju vara ute och göra iordning i trädgården!

Ne fyy känner mig bara stressad av att skriva om det :P

_____________________________________________________________________________

Känner mig på tipp topp nu.
Att äntligen få reda på sanningen känns oerhört bra! En lättnad i hela kroppen.
Gå vidare och må bra :)
Kanske var det en svacka eller bara sökte spänning??! Vem vet. Visste inte ens själv varför han gjorde som han gjorde!

Tänk att man ska allt lita på magkänslan!

Får tacka en viss person för sin ärlighet! Utan dig hade inte sanningen kommit fram.
Arg vart jag så klart på dig, för innan sanningen kom fram så fick jag ju lov att välja sida och välja vem jag skulle tro på. Klart jag trodde på han! Men detta är erfarenhet man får ta till läro.


Over and Out!

Inga kommentarer: