tisdag 9 april 2013

.......

Sitter och kollar på Olivers filmer. Blixten McQueen och en film med Bärgarn.
I morse fick jag sov morgon till strax före 8.00 Pelle gick med Lea till skolan imorse och själv ska jag strax börja göra mig iordning för att åka in mot Mora för lite koller. Sen ska det handlas lite mat.
 
Funderar även på att stressa i lite färg i håret!
Känns som man behöver fräscha till sig lite extra nu efter allt.
Eller behöver och behöver. Jag vill och känner att det är man värd.
 
Måste ringa och boka en tid hos min stylist i Bollnäs så jag får mina ögonfransar förlängda!
Amanda är bäst på detta! Bra pris och kvalitet!
Endast 710 :-
 
 
Nya skor till sommaren! Japp ett måste ;)
Skulle även behöva lite nu denna vår också. Vill ha ett par kängor en dunväst. Uggs och en tunnare höst/vår jacka!
 
 
Inget ordentligt inlägg men skönt att bara skriva lite :P
 
Over and Out!
 
 

2 kommentarer:

madelene sa...

vart fixar du dina fransar ? blev riktigt sugen nu :)

Jessica sa...

Jag fixar mina fransar på Salong Donna i Bollnäs. Hon som gör dom på mig heter Amanda. En kanonduktig tjej :)