onsdag 17 april 2013

Rutiner på vardagen

Rutinerna på vardagen är äntligen tillbaka. Kändes rätt skönt att komma tillbaka och jobba igen.
Jobbat mån-tis men nu är jag ledig i 2 dagar sen kliver jag på ett helg pass!
På fredag jobbar jag dag till kl 14. sen åker vi hem och gör oss iordning för att åka till Edsbyn och fira min mor som fyller år. Äta lite god mat och greja med alla mina syskon med respektive samt min älskade mormor.

Lördag intar jag ett kvällspass och sedan blir det ett glas vin med flickorna.
Men blir en lugn lördag då jag ska upp och jobba igen kl 7 på söndag morgon.

Söndag hämtar jag lillaskrutt och drar mot Edsbyn för att vara där tills på tisdag.

Pelle tycker inte jag ska åka. Haha han sa att han kommer ringa och grina efter mig :P Han hatade tanken på att sova utan mig. Och när jag tänker efter så börjar jag också ogilla tanken med att sova utan han vid min sida. Ingen som lägger om sina trygga armar om mig. Ingen som kysser mig god natt och talar om hur mycket jag betyder för honom. Hur glad han är att det vart han och jag igen.
När han talar om för mig hur bra jag är. att han inser att han aldrig har vart riktigt kär förut. Han inser nu vad riktig kärlek är och hur ett bra förhållande ser ut. Det för mig är det bästa som finns att få höra utav någon som man håller kär. Min pojkvän som jag älskar så innerligt.





Nu blir det en morgon promenad med våran hund Jasper.

Inga kommentarer: