tisdag 23 april 2013

Nervös

Känner mig lite smått nervös idag! Ska träffa chefen på Enådal kl 11.15 idag och prata lite och bestämma inskolningsdag! Ska bli spännande.
Men det kommer ju säkert att gå hur bra som helst! Jag tycker ju om att babbla så det ska inte vara några problem ;)

I helgen ska jag till Edsbyn för min flicka ska åka till sin pappa! Inte ofta hon åker dit men rätt som va det är så ringer hennes pappa och frågar om hon kan komma. Den relation dom har får dom gärna ha kvar! Det är trotts allt hennes pappa, och så länge hon vill dit så får hon åka!

Jag orkar inte bry mig om att det går ett bra tag mellan gångerna då han hör av sig.
Att han hör av sig när det passar honom funkar för mig. Så länge dom träffas!

Lea för ca 2 månader sen kom på sig själv att säga Kent (pappans namn) till sin pappa. Man märker hur vissa saker avtar. Och för bara 1 vecka sen grinade hon och ville aldrig åka dit igen. Men nu vill hon dit så jag tänker absolut inte hindra henne!

Lea åker till sin pappa nu på fredag och när jag ändå ska lämna henne ska jag hämta Olivers växasäng som jag köpt begagnat av en tjej i Alfta. Med lite färg på den så blir den fin :) Allt funkar med lite vit målar färg ;)

Nu ska jag göra mig i ordning, starta en tvättmaskin, rasta hunden och plocka ihop lite innan det är dags för Oliver att åka till Pelles farmor som passar han medans jag är och träffar chefen på Enådal!

Over and out!

Inga kommentarer: