onsdag 10 april 2013

....

Vart inge koll igår i Mora. Vart ombokat tills på fredag.
Denna veckas ledighet kändes verkligen behövlig må jag säga.
Nya friska tag på måndag och åter tillbaka till jobbet.
 
Ringde även till Enådals servicehus och pratade jobb med dom.
Lät ju väldigt lovande. Så nu är det bara att hoppas.
Och min semester som jag var så nöjd över att äääntligen få ha för första gången någonsin, den ser ut att inte bli av då jag förmodligen kommer jobba extra här i Rättvik.
 
Men en hårt arbetande kvinna kommer långt på att aldrig ge sig.
Jag tycker om pengar och då  får man se till att arbeta där efter också.
 
Letar efter en körskola till Lea.
När vi bodde i Mora så hade Lea både fotboll, kören och dansskolan och även skidor.
 
Nu har vi tappat allt detta i och med flytten, men letar på efter bra aktiviteter här i Rättvik.
Det är så nyttigt med aktiviteter men även den sociala biten.
 
 
Sitter och letar bra flyg till mig och Lea. Drar nog till Italien och hälsar på min halvsyster en vecka.
Sitter inte helt fel med att komma iväg ett tag.
 
 
Over and Out

Inga kommentarer: