tisdag 25 januari 2011

Veckan

Oliver har vänt sig från mage till rygg 5gånger förra veckan.  3½ månad! Stolt mamma :)
Är det tidigt? Va era barn tidiga?

20/1-2011


Oj oj oj, denna vecka är det fullt upp.

Måndag - Träff med Emelie
Tisdag - Träffa Linn & Thilda , städa & vika tvätt
Onsdag - Farmor & farfar och min pappa kommer hit <3
Torsdag - Åka till Rättvik och bada med Petra & Cindy sen hem och fika på stan med Matilda & Catrin
Fredag - Jobb & Sola
Lördag - Jobb
Söndag - Åka till Borlänge med Lotta :)

Ändå är det så mycket mer som ska göras som jag får ta sen. Men det är roligt när det händer något också :)
Just ni i skrivandes stund så är Lea på dagis och Oliver sover. Jag ska strax hoppa in i duschen efter en skön morgon promenad.
Har slarvat med mina situps också. Jag har inte gjort några sen i torsdag, men igår var det allvar igen. Det kändes i musklerna och jag pressa dom så det brände på gosse :) Kändes gött!

2 kommentarer:

Johanna.S sa...

Seth började vända sig från rygg till mage vid 4 månader, men vänder sig fortfarande inte från mage till rygg, konstig unge jag har! :-)

sääändie sa...

svar: Nä precis. Hoppas ni hittar ett hus snart :) H'rligt att vikten dalar ner för dig! Bra jobbat! Hur mkt gick du upp denna grav?

Min Leah började vända sig precis vid 4 månader :) Dom brukar säga att de flesta barnen börjar vända sig då! Så din lille kille är lite snabbare :)

Kramar!