söndag 2 januari 2011

2011

Emma & Lea, Nellie i vagnen :)

Anders sköter fyverkerierna och William spanar in sin pappa



 Gott nytt år får jag inleda detta inlägg med!
Hoppas ni haft ett lika bra nyår som vi haft!
Vi friade in det nya året med Emma och familj.
Mycket god mat bjöds det på och underbart sällskap <3

Ett nytt år och många saker man vill göra bättre.

Jag ska framför allt börja blogga mer. Ska även blogga om mer katogorier. Som t.ex inredning, barn, shopping, fråge stunder, tips om barnsaker m.m

Januari månad och mycket som händer nu. Imorgon den 3e januari fyller min älskade Lea 6år. Hjärtat mitt =)
Kalas den 8e januari, har lånat lokal beställt tårta och ikväll ska jag tänka igenom lite över vad som kommer att ske på detta kalas. Fiskedamm vet jag men mer ska de bli.
Den 6 januari fyller matilda 20 år då ska vi dit och äta tårta :)
Leas skidskola börjar den 19 januari
21 januari fyller William Schols 3år
Den 28e januari fyller jag år
31 Januari fyller lille sebastian 1år 
Sen är det dags att börja planera dopet som kommer att vara den 27februari.
Försöker att andas ut emellan. Ikväll ska jag baka en tårta som vi ska ha när vi uppvaktar Lea på sängen imorgon :)


Kram

6 kommentarer:

Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent sa...

Kul med mycket planer :)

Sv: Ja jag tror det är bäst för barnen, att slippa den där negativa spänningen som är.
kram

jessika sa...

hehe knakar på! den 16dec var hon 73.6 lång och vägde 9.3 :) hur växer din kille då ? :)

Johanna - MyShoebox.se * Gravid * sa...

Tack! Ja, det är himla mysigt att pyssla på där inne :)

Elin sa...

Svar: har inte kollat min blogg på länge, men de får bli ett sent svar. Ja hon är så fin :) Härligt att de var bra då, hoppas de är bra med er nu oxå :) Jodå de är bara bra med oss. De går bra med graviditeten, men har foglossning så de är mindre skoj.. går de bra med Oliver? :) Kram

sandra tofält sa...

Vilken mysig nyårsafton ni verkar ha haft :) Grattis till Lea som fyller år idag! :) Eller ja, nu har vi gått över tolvslaget, men du fattar nog :p

svar: Ja, liam börjar nu den 11 januari på dagis :) ska bli intressant & se hur det går! :)

God fortsättning.

Lisa sa...

ja det är helt sjukt att det fortfarande kan hända med barnvagnarna, att de kan gå av sådär! livsfarligt ju :(

vilka mysiga juliga bilder! hihi.. låter som ni hade en bra nyårsafton iaf, gott nytt år på dig :) mkt roligt att se fram emot oxå!

många kramar!