onsdag 26 januari 2011

Badhuset

Imorgon bär det av till badhuset. klockan 13.30 åker vi härifrån.
Har vart och köpt badbyxa/badblöja till Oliver. En blå mer Bamse på :) Så söt han är i den då hihi
Lea ser jätte mycket framemot att få åka till badhuset!
Hon ska möta en kompis på badhuset så hon kommer ha super roligt tror jag!
Linn & Thilda ska även följa med och väl där framme väntar Petra och Cindy på oss.
Gruvar mig för att klä av mig och visa svålet hahaha men det får man ta. Tänker inte backa ur och inte låta barnen bada för mitt komplex. Tur jag har Oliver som jag ska bära på. Då kan jag gömma magen bakom han :P


Tips på ett lätt bak med barnen är :

Krispiga kokostoppar

Suveränt snabbfixat godis.
Smällt 225g vit choklad. Blanda ner 3dl lätt krossade cornflakes, 3dl kokos och 1msk rivet limeskal klicka på bakplåtspapper och låt stelna! Sen var det klart :D
Enjoy!

1 kommentar:

Therese♥ sa...

VAD GOTT det lät. Ha så kul på badet :)