tisdag 4 januari 2011

Juletiden äro över



På torsdag är det dags att kasta ut julen och det gör vi genom att städa bort den och vi ska även till Mora parken med en annan barnfamilj och "dansa" ut julen :)

Julen har vart supermysig och att ha en till familjemedlem gjorde den ju bara ännu mysigare!
Barnen har fått jättefina saker och kläder och jag är så nöjd för jag fick ett present kort på 2500:- hos Bylon (gym) + 6st träffar med en  personlig tränare/kostrådgivning
Vad har jag för mål?? Hmm, inte någon målvikt bara ett mål på klädstorleken. Nu har jag 38/40
Men storlek 36 vill jag till. Min gamla kära storlek som är välkommen tillbaka, ja TACK :D

Leas kalas på lördag kommer bli toppen. Hon har inte en aning om att jag lånat lokal eller att jag beställt en lila princess tårta med Tingeling på :D Undrar vad hennes reaktion kommer att bli :)  Förresten så har Lea burit iväg på klädstorleken. Hon har blivit så himla lång. Hon hoppade över storleken 122/128 och börjar nu på 134 på tröjor men storlek 122/128 har hon ännu på byxor. Hon väger idag 24kg.

Oliver växer lika otroligt som Lea. Han hoppade över storlek 62 totalt i bodys. Hann bara köpa 4st sen gick han upp till 68 som han nu är påväg ut för den delen. Inte i byxor men i bodys! Jag menar storlek 74 kommer härnäst och han är bara 3månader prick idag för den delen och storlek 74 är 6-9 månader! Men förhoppningsvis hinner han stå still ett tag :)
Sist vi var på BVC var han 65lång och vägde 6700g ska dit nu den 14 Januari igen får se hur han växt!

Nu ska jag krypa ner i sänga i "god tid" för en gångs skull hon är ju "bara"  23.30 nu :P

Kramar!!!!

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

God fortsättning önskar jag er!!

Å tack, ja den tapeten är supersöt!!

Allt bra annars? Kramar i massor.

Lisa sa...

tackar :)

låter som ni har det mys! hihi..

och ja, äntligen ska julen ut.. på sätt och vis, tycker det gick lite fööör fort i år :(

kramar!