torsdag 9 september 2010

Min älskade tjej har ju börjat i dansskola. Så här såg hon ut i Tisdags redo för att åka, med sina danskläder och håret flätat så var hon riktigt peppad :)

I helgen är vi barnlediga, det var inte igår direkt. Känns så där. Men jag får se det positivt och försöka ta vara på denna helg och vila upp mig.
Har inte sovit på hela veckan. Sen i måndags har jag haft ont i axeln och hela armen och upp på nacken/halsen. Var till läkaren idag och kollade detta. Han trodde på att det kunde vara diskbråck eller en sträckning så vi ska avvakta och se om det ger med sig. Skulle de hålla i sig så ska man kolla med magnet röntgen om det är diskbråck men inte så länge jag är gravid.
Så himla jobbigt när jag inte kan sova, så jag ligger och kollar på teve kl 04,30 ibland.
Så irreterande när man inte får sova ordentligt, och värken, blää!!

Så nu har jag fått klagat lite också :D
Kramar

1 kommentar:

Lisa sa...

hej tjejen!

ja hon kunde ju inte ge nåt svar, men eftersom det verkar finnas i Anders släkt så är det väl släktdrag! jag hoppas verkligen för hennes skull att det går över :( annars kommer hon aldrig att våga visa benen när hon blir stor sen ju.. stackarn!

otroligt söt bild på din dotter iaf :) hihi.. ser riktigt stolt ut!

hoppas att ni får en mysig barnfri helg! njuuuut och sooooov :)

kramar!!