söndag 9 maj 2010

Rättviks marknaden och nyklippt

Ihelgen så skulle Lea ha vart hos sin pappi men har vart tyvär sjuk men vi vart bara glada då vi får tillbringa mer tid med Lea snuttan :) förkylda är vi fortfarande men mycket bättre.
I fredags så var det meningen att vi skulle gå ut och äta på China men när vi kommer dit så stod det semester stängt :( Om det var en liten tjej som vart besviken då. Lea vart jätte ledsen men vi åkte till Maxi och handla, det vart tacos istället och vi hyrde 2st filmer. Det kompenserade med China :)
Lea har även blivit klippt av en riktig frisör för första gången :)

Här sitter hon , in action
Sedan var jag och Lea till Rättvik idag och gick på marknaden. Lea fick åka karusell och äta sockervadd och klubba. Då var hon nöjd :) Jag tappade suget för att gå och kika. Gick in på ett stånd där det fanns bebiskläder och fann detta :D  En pyjamas med sparkpåse och allt :)Jag har handlat jätte mycket nya kläder åt Lea denna månad. Tio plagg men orkar tyvär inte lägga ut dom. Tar så lång tid med alla bilder!
Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt Pyjamas=P Vill oxå ha en liten bebis=P hehe *Om några år*
Va roligt att Lea Gumman tyckte de va roligt på marknaden=P

Lisa sa...

hejsan tjejen!
jaha du får ju gääärna säga hej om du ser mig nånstans.. vet ju knappt hur du ser ut? får sätta in en ordentlig bild så kanske jag känner igen dig med :) hihi.. säg hej nästa gång iaf.. hur är det annars då? vädret suger ju iaf :( ha en bra dag! kramar.

Nina sa...

Vilken söt pyjamas :)
Hmm, vad jobbigt. det kan ju bero på många saker,, åt mig sa dom att det kan bero på att bebisarna trycker på nån grej så att blodet inte kan åka upp till hjärnan som den ska hehe,, men man vet ju inte, det kanske bara är så påfrestande på kroppen så att man blir svimfärdig.
Sen kan ju förkylningar osv spela in,, men blir det inte bättre åt dig så prata med mvc :)
Kram