måndag 27 juni 2011

Shopping


Usch va jag har börjat shoppa på den senaste tiden. Kläder till mig själv, skor, väskor med mera. Men man borde väl få unna sig när man inte gjort det på 1½ år.
Vikten står still just nu men vad gör det när man är lycklig ändå :D
Men ska ta tag i det nu så ska jag tappa 5kilo till sista helgen i Juli.  Då ska minsann jag och Fröken fredriksson ut på galej en heel helg! Ska bli skitkul! Rock'NRoll för hela slanten + ett raggarbröllop. Rocket Overdrive och John Lindberg uppträder ju :D
Så nu behöver jag nya kläder till den helgen. Kollar lite på tradera men nej, nån som vet en bra sida med 50-60tals kläder?
Nu ska jag åka och sola med Åsa, ha det toppen! Hej!

1 kommentar:

Lisa sa...

hejsan tjejen!

ja du får bilderna på skiva ja! du får hojta till när du har tid eller ni.. ihelgen ska vi bort, men annars så..

hoppas att ni haft en bra midsommar? inte behöver väl du tappa några kilon heller? du som är så smal!
men galejj låter skoj iaf =)