måndag 20 juni 2011

Älskade morfar

Nu är det snart 3 månader sedan du lämnade oss och saknaden kommer alltid vara lika stor <3
Oliver & Morfar

1 vecka efter detta besök tog du ditt sista andetag och somnade in hemma hos din andra hälft, min kära Mormor

Det har vart väldigt svårt att prata om bortgången men jag bearbetar det på mitt sätt och det tar tid. Känner att jag ännu inte fått gråtit ut på det sättet jag vill, har inte gråtit alls nästan. Känns hemskt men det är på mitt sätt mitt denna sörgeprocessen kommer att ske för mig.


Min älskade Mormor och Oliver

Lea och hundarna ute i fårhuset :)

5 kommentarer:

Therese♥ sa...

Så tråkigt att höra om din morfar, beklagar verkligen.

Vill gärna träffa dej!! Jobbar MASSOR i sommar dock.. Ska du jobba?

Lisa sa...

Undra om min kommentar kom med?

Kramar!

Lisa sa...

Troligen inte..

Beklagar sorgen med din morfar med =( *kraaaaam*

Jag tar 500 kr för en plåtning, har ju en liten ministudio här hemma nu så vädret spelar ju ingen roll.. Men du kanske vill fota utomhus? Iaf så jobbar jag heltid i sommar och börjar på måndag.. Men det finns ju alltid helger annars?!

Kramar!! Måste ses snart oxå =)

Nina sa...

Jobbigt det med din morfar :(

Hur mår ni annars?

Frida sa...

Usch va tråkigt med din morfar!

JA hon har blivit jätte stor den damen:-)
Oj nästan alla säger att hon är väldigt lik mej:-)

Va kul att du skrev, jag har letat din blogg länge....glömmer ju jämt bort adressen:-P
Men nu kan jag hänga med igen:-)

Hoppas allt är bra med er!
Kram