torsdag 23 juni 2011

Unnade mig en ny skötväska!

Först vill jag tacka er alla för de stöttande kommentarerna i det tidigare inlägget om min morfar <3

Igår satt jag och kikade efter en skötväska bara för kul och jag fastnade totalt för denna

Det nya populära märket Bababing 899:-

Hur smart väska som helst. Denna köpte jag på Mammashop.se

Det är dags att byta vagn också, funderar och funderar på vad ska man ha för vagn??!! 
Trehjul eller 4 ?? 
Finns nackdelar med 3hjul, inte lika stabil och hur är den att köra i snö?? Någon som har erfarenhet av 3hjuling?

1 kommentar:

Nina sa...

våran 3 hjuliga vagn är jättebra, jag har alltid tyckt att såna är så fula men ibland är det skönt & lättare att köra den :)
eftersom den är så bred/tvillingvagn så är den ganska stabil.

Jo det är ganska bra med oss :)
Vi får ta och ses nån gång :)
kram