onsdag 8 juni 2011

Utgång

På lördag blir det faktiskt utgång för mig! Har fixat håret tills dess och naglarna blir fixad på lördag :)
Kul att unna sig lite till utseendet, man mår så bra av det och får en självförtroende boost :)
Så här ser håret ut :) Har bara satt i det med clips då jag ätt tröttnar och vill kunna ta i och ur det lätt utan att skada håret!
Min syster kom morse och kommer att stanna tills imorgon kväll eller på fredag :)
Idag var vi ner på glassbåten, de andra tog glass medans jag tog mig en kycklingsallad! Sååå god speciellt såsen till!

Jossan & Lea på glassbåten


Annars denna vecka är fartfylld som vanligt! Var och hälsade på Leas skola i tisdags sen Mys nere på kajen på gräset med kaffe och dopp med Anna, Sandra och Annika och barnen. Sedan jobb i 2tim typ!  Imorgon ska jag till Anna på en morgonkaffe så fort vi lämnat storasyster på dagis. Idag ska jag även till Stackmora trädgård tror jag om jag hinner. Imorgon ska vi även leka med höggravida Åsa och hennes son Liam.  Måste hinna sola också! Hmm hur ska detta gå ihop!?? Ha en toppen bra dag! Kramar

Inga kommentarer: