onsdag 9 februari 2011

Så lycklig med min Jonas

Gud va jag är lycklig med Jonas.
Visst vi har haft våra stunder, tvekat på vart vi har varandra i fråga om vad vårat förhållande ska utvecklas till. Alltså nu pratar jag om innan Oliver blev till. 

Men sen den dagen vi visste att vi skulle bli 1 till så har det aldrig varit snack om saken. Genom de 3 år vi har vart tillsammans har vi aldrig haft en riktigt gräl. Aldrig skrikit åt varandra eller kallat varandra en massa elaka saker. Respektlöst!! Nej nej, vi små gnabbar (lite mer  än diskuterar) ibland men det är längesen nu. Vi är så tacksamma och lyckliga för det vi har så det finns ingen tid att lägga på elände och olycka. Vi lever i vårat harmoniska liv som består av kärlek till tusen!
Jag är så glad att Lea & Oliver får uppleva detta än föräldrar som bråkar hela tiden!


Helt otroligt egentligen att vi aldrig skrikit åt varandra eller haft det där riktiga "stora" bråket. Ja ni vet vad jag menar!! Jag har alltid trott att det kommer men än så länge har vi klarat oss, och hoppas på att få klara oss många fler år till :)

Jag önskar alla er där ute samma lycka som vi har <3

3 kommentarer:

Therese♥ sa...

UNDERBART att läsa!!

Gitte sa...

vad det är härligt att läsa detta .. vad kul för er turturduvor... :)

Sara sa...

Visst är det skönt att ha det så!? Vi har inte heller storgrälat nån gång, bara tjafsat som alla gör - och vi har nu varit tillsammans i 7,5 år och älskar varann massor =)