tisdag 22 februari 2011

Edsbyn

Det blir inte ofta jag uppdaterar bloggen längre, men skit samma jag bloggar för min egen skull :)

Sitter just nu i Edsbyn och har vart här sen i söndags! Idag blir det hemgång. Mot Mora och jag är glad att få åka hem igen. Det finns en anledning till att jag flytta och det är för att jag har fått nog av denna by :P 

Men det har varit underbart att få hälsa på sina nära och kära.
Igår spenderade vi dagen med Emma & Nellie. Tog oss en promenad och pratade av oss om allt :) sen gick vi hem till mamma min och drack kaffe.
Lea hon var med min syster hela dagen och blev bortskämd som hon förtjänar, tur Lea har sin Gudmor som skämmer bort henne då mamma inte har tid alla gånger. Min lillasyster och hennespojkvän kom även hit och sa hej! Sen kom min Marina gumman och hälsade på och drack kaffe! Fullt upp rent ut sagt men underbart.
Idag ska vi och kika på den nya inredningsbutiken här i byn med min syster.
Senare så ska hag få träffa min kära Amanda, min snutta hihi efter det blir det hemgång och dansskola väntar oss när vi kommer fram!

I söndags Ifick jag äntligen träffa min Morfar <3 så som jag har längtat. Bilder kommer!

Nu ska jag göra de sista timmarna i Edsbyn minnesvärda! Ha en toppen bra Tisdag!

Inga kommentarer: