onsdag 23 februari 2011

Livet är underbart!

På söndag och det är dags för dopet :)
Gud så spännande! Har inte tänkt på det så mycket ännu men nu börjar det kännas lite pirrigt! Har inte inhandlat nått ännu inför dopet men på lördag ska jag följa med världens bästa Lotta på stan och shoppa lite. Då ska jag köpa det som ska köpas inför dopet.
Jag tackar Johanna för receptet på smörgåstårta. Den va jätte god! Min kära svärmor bakade en och den var mums. På lördag ska jag baka kladdkaka som ska också ska bjudas på :)


Idag kom barnens faster hem. Annika, det har vi sett framemot lääänge. Blir ju inte all för ofta man åker dit eller hon hit då hon bor i Götet och det är en bit att åka. Men nu blir hon hemma ett tag :D 
Gud va jag ser framemot dessa dagar som kommer.
Torsdag Anna kanske skulle komma förbi hit på kvällen 
Lördag umgås med Lotta.  
Söndag mitt kära dubbel dop :)  
Måndag öppna förskolan
Tisdag ska vi till Mia och dricka kaffe så Lea får leka med Hanna. Sen på 
Onsdag ska vi hem till Sandra och hälsa på och Lea ska få leka med Kevin.  
Torsdag bada som vanligt och leka med Emelie och barnen.
 Jag har träffat så många nya underbara vänner. I Love It!
Alla mina vänner gamla som nya! Ni är UNDERBARA

7 kommentarer:

Therese♥ sa...

Kul med dopet!! Vi ska på dop i hudik nästa helg, det är fint tycker jag!

Gärna leklandet någon dag!!

Johanna.S sa...

Vilken tid brukar du vara där då, på öppna förskolan? kram

Elin sa...

Ja snart är det dags för dopet, de kommer gå så bra så :D Lycka till! :) Svar: det går bara bra med magen, har foglossning å de är väl mindre skoj.. men annars så :) Hoppas allt är bra med er:) Kram

Fujiyama Mama sa...

Snart så är du de med :d

Johanna.S sa...

Hej! jag har glömt att svara...men vi hoppar över idag, den här veckan ska vi bort varje dag, och jag ska jobba två av dem, så vi kanske håller oss hemma idag. Typiskt, ibland händer ingenting, sen händer allt på en gång.

sandra tofält sa...

åh vad kul med dop :) Hoppas att allt gick bra!

svar: Jasså, var din Lea så också? :p ja, det är sjukt att dom redan är så inne & känslig när det kommer till utseendet & tänker på vad andra ska tycka osv. Det sägs ju att dom är i lilla tonårsfasen vid 6 årsålder. mer känslig osv. det märks!

Vad skönt att Oliver slapp få så mkt. jag får se hur mkt Liam & Leah får. hoppas att dom klarar sig bra. för man såg ju hur A plågades :( USCHA!

Kramar

Catte sa...

Ja det hoppas jag med, j-vlar var han ska få köra runt på mig då ;)
Nu måste vi snart se till och ta en fika tycker jag!