söndag 13 februari 2011

Recept sökes på smörgåstårta

Haft jobb varenda dag i helgen.
I fredags jobba jag 7.30-16 och i lördags 7-11 och i  söndags 7-11. I veckan som kommer så ska jag jobba torsdag & fredag. Eller rättare sagt jag ska bli inskolad på en till grupp. För er som kanske inte har hängt med riktigt så jobbar jag i hemtjänsten.

Inget nytt har hänt så där speciellt. Vardagarna rullar på som de ska.Fullt upp :)
I lördags så var jag och Lea hem till Catrin och hälsade på. Lea lekte med Liam och vi gick ut till pulka backen och åkte. Usch så kallt det var och imorse var det ännu värre. -23 stod det här hemma. Tur jag hade motorvärmaren i så det var varmt i bilen när jag kom ut i morse :)
Idag har vi vart hemma hos Fia och boggan och fikat och lekt.


En uppdatering men ingen vettig direkt :P

Någon som har recept på smörgås tårta?? SKRIV!! dopet är ju om 2 helger. Kram

2 kommentarer:

Johanna.S sa...

Annas smörgåstårta!
2 lager med strimlad skinka och hackad gurka blandat med creme fraiche och majonäs.
2 lager med hackat ägg,räkor och crabsticks blandat med ( lätt)creme fraiche och majonäs.
10 st halvor med polarkaka eller hönökaka.
om det är nåt man inte gillar kan man byta ut mot lager med leverpastej och hackad gurka blandat med creme fraiche och majonäs.
garnera med rullade skinkskivor, rullad ost, vindruvor, gurka, dill, coctailtomater, paprika...typ
Den blir aldrig torr då man har gurka i smetarna, perfekt!

Lisa sa...

Hon tackar och bockar =)

Låter som ni har det finfint!
Här hemma är vi halvkrassliga ännu så ja, vi håller oss på avstånd från verkligheten ett tag till =)