lördag 20 november 2010

Jag förstår inte!!!!!!!!
Det går INTE att ladda upp bilder från min data för då säger den hela tiden att den stött på problem och måste stänga ner sidan!! GAAAH!!! 


Annars är allt bra här :) Lea åkte till sin pappi i torsdags så det är tomt här hemma :/ Ska bli så skönt när hon kommer hem igen på söndag då allt går tillbaka till sitt normala! Hon har inte vart hos sin pappi på 1½ månad så det var ju dags men saknar henne såå! Egentligen ska hon vara där varannan helg men som sagt det funkar ju inte alltid som det ska det där, men det är han som förlorar på det.
Hade besök av Amanda igår och deras yngsta son Isak kom hit. Amanda har ju ganska nyss klarat körkortet (Grattis) Så hon tog sig en tur hit från Edsbyn. igår shoppade vi på stan! Hittade lite julklappar osv, hittade även en underbart skön kofta till mig själv. Älskar koftor! Skulle kunna ha hundratals :P 


Idag ska vi hem till Lotta och familjen och hälsa på :D Kommer bli supertrevligt! Men först ska jag och Oliver ner på stan och köpa en julklapp till Lea, måste självklart in på STIL också och kika för det hann jag aldrig med igår! 


På söndag ska vi hem till Jim och Linn och hälsa på, så Oliver och Thilda får leka lite :) 

Nu ska jag passa på och äta lite frukost och göra mig i ordning innan gubben och Oliver vaknar! Skönt med egentid på morgonen då Oliver vaknar vid 7 så är han bara vaken max 40min sen ska han sova mer fram till 10-11 någon gång! 

Ha en toppen bra dag Allihopa! Kramar

2 kommentarer:

Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent sa...

Tack för erbjudandet! :)
Men jag köpte faktiskt en telefon igår, så det behövs inte :)
Kul med shopping, vart sugen jag med nu :)
Ska ni ge minstigen julklappar? Vet inte hur vi ska göra riktigt, dom förstår ändå inget och dom får saker när dom behöver..
kram!

Lisa sa...

hejsan tjejen!

ja jag fick din kommentar :) båda två..

vad smart av dig och Lea att göra en lista sådär.. alltid bra att veta vad man ska göra, både för en själv och för barnen!

och det där med bråken.. väldigt duktig tjej du har och otroligt smart att göra så, då vet ju båda vad som gäller.. plus att barnet fått vara med och bestämma! bra där.. ett bra tips från dig måste jag säga!

hoppas att ni hade det mys hos Lotta och de idag, men det tror jag minsann :) och hoppas att du hittade några julklappar med..

jo vi är friska nu.. har ju mått bra så länge så nu ja, vi är friska :) ha ha! hur är det med er allihopa? förstår att du saknar Lea bara, men snart är hon hos er igen :)

kramar!!