onsdag 10 november 2010

Nytt soffbord

Vårt nya soffbord :D <------ Klicka
Jag trivs så himla bra i våran lägenhet nu. Enda nackdelen är att vi har ett rum för lite. 
Ingen ide att flytta till en större lägenhet i alla fall då vi förmodligen hittar ett hus till nästa sommar.
Men vi får ju plats här i alla fall tills Oliver är 1½ år. inte behöver han eget rum ännu. 


Snön har ju kommit! Är det inte underbart! Lea skrek och sprang runt här hemma och tittade ut genom alla fönster och njöt av det hon såg. Hon var så lycklig för nu kan hon åka skidor sa hon. Så roligt att se henne ha ett fritidsintresse som hon verkligen tycker om, och det håller i sig år efter år.


Nu ska jag klä på Oliver och gå och hämta stora syster på dagis! Kram

1 kommentar:

Lisa sa...

hejsan tjejen!

jag ammade till hon var 5,5 månad ungefär.. sen var det tomt :( men hon åt ju på som attan med vanlig mat då med så det gick bra! men jag försökte så länge jag kunde iaf..

ja det där med att du tycker mer om lillebror, har man ju hört förr! Oscar sa mkt: men ni tycker bara om Elvira, inte mig längre.. vi lär väl ha reagerat på det första gången han sa det så han visste väl vad han skulle säga för att vi skulle bli ledsna.. men nu har han slutat med det oxå, insåg väl att det kvittade :) men det är jobbigt att de ska hålla på.. men så är det väl med syskon!

så vad gör ni denna helg då?
vi åkte ju på magsjukan här hemma, allihopa, eller ja, alla utom Elvira då.. hemska dygn :( men nu hoppas jag verkligen att de ska vara över.. orkar inte mera..

Kramar!!