torsdag 10 maj 2012

Längtar

Längtar till löning för då blir det shopping för hela slanten med världens bästa :) blir även äventyrsbadet med barnen. Pappa får nog vara hemma och vila upp sig lite :)
Denna vecka har det vart väldigt fullt upp. Är det inte jobb, tvätt och städ så är det barn som ska på olika aktiviteter. Dansskola, fotboll 2ggr i veckan och kören. Så minst sagt fullt upp. Försöker hinna med släkt och vänner men svårt att hinna med.
Någonting nytt som jag provar på är tandblekning måste få dom vivare så de matchar solbrännan i sommar haha.
I sommar blir det inte mycket semester då jag jobbar hela sommarn, men jag åker ju till Cypern i september med barnen så vi får våran semester då :)

Nu måste jag ta sova lite så jag kommer upp tidigt imorgon så jag får mysa med mina älskade barn innan ett kvällspass av jobb ska göras. Natti

En bild från i morse när vi va ute på en regnig promenad. Oliver med sin kära gräsklippare Han va över lycklig för lastbilarna som åkte förbi 2 sv tutade faktiskt när dom såg oliver stanna upp och peka :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Äntligen har du börjat blogga igen :D Som jag längtat. Eftersom vi bor en bit ifrån varandra så är de bra att jag kan följa era liv via bloggen...så slipper man missa så mycke =)
Kram systeryster Jenny

Jessica sa...

Ja nu har jag börjat igen. har saknat bloggen jätte mycket. men nu så är det bara att följa våran vardag igen :) kramar